Ez a program a színpadon játszódik, de azért kőkemény csapatverseny is egyben. Minden teamnek ki kell állítania legalább három versenyzőt vagy csoportot, akik valamilyen különleges képességgel bírnak.
A jódlitól a fejszámolásig
Már a délutáni csapatgyűlésen elkezdődik a felkészülés és az ötletelés a Ki mit tud?-ra. A csapatkapitányok a legkülönbözőbb módszerekkel próbálják rávenni a szerényebb, visszahúzódóbb csapattagokat, hogy árulják el és mutassák meg, miben profik. Nem kell őket félteni, elég tapasztaltak és felkészültek. A végén mindig kiderül, hogy a csendes tízéves kislány profi módon jódlizik, vagy hogy a szótlan kamasz fiú fejszámolóművész.
A kígyóbűvölőktől a viccmesélésig
Minden csapatban vannak olyanok, akik már a korábbi évekből tudják, hogyan kell igazán nagyot dobni ezen a programon. Sokan hozzák a hegedűjüket, a gitárjukat vagy a furulyát. Az igazi veterán táborozók már kész produkcióval érkeznek, így nem kell sokat gyakorolniuk a kígyóbűvölő mutatványt vagy a viccmesélő-maratont.
A kíméletes zsűri
A zsűrizést általában a büfések válallják, hiszen a táborvezetők a program lebonyolításával, a többi táboroztató pedig a gyerekek felkészítésével és koordinálásával foglaltoskodik. A bírálóbizottság vajszíve mindenkinek rengeteg pontot eredményez, hiszen már az is óriási teljesítmény, hogy valaki vállalja a fellépést. Nem baj, ha nem jól sikerül a bűvészmutatvány, vagy az előadó belesül a versbe. A közönség tombolása és a biztatás garantált.
Tombola és Nyunyóka
A játékmester ezen a programon sem mulasztja el a tombolasorsolást. Minden gyerek neve benne van a kalapban. A fellépők után kihúzzák azt a három szerencsést, aki hazaviheti az ajándék könyvek és játékok egyikét. A legnagyobb nyeremény azonban minden sorsolásnál a tábor kabalaállata: a Nyunyóka. Nyunyóka egy plüssnyuszi. Négyféle színben készül. Aki ezt megnyeri, nemcsak magának szerez örömet, hanem a csapatának is extra pontokkal szolgálhat, mert Nyunyóka minden csapatversenynél jolly jokerként is szolgál.